فروشگاه آنلاین

کتاب “حسابداری را با هلو یاد بگیریم “

کتاب آموزش حسابداری هلو

در عصر حاضر با پیشرفت تکنولوژی ، نرم افزار که پایه و اساس علوم مختلف اعم از پزشکی تا مدیریت و حسابداری را شکل داده است ؛ با تحول در سایر علوم نه تنها باعث سرعت بخشی در انجام کارها و مبادلات  ، کنترل و کاهش هزینه ها گردیده بلکه با پردازش اطلاعات و تجزیه و تحلیل های آماری باعث نگرشی نوین در صنایع و از آن جمله “حسابداری کسب و کار” گردیده تا جایی که همگان به درستی دریافته ایم که بدون داشتن یک سیستم مکانیزه حسابداری ، عملاً بقا کسب و کارمان امکان پذیر نمیباشد .

بر این اساس بر خود لازم دیدیم که با توجه به نیاز جامعه و بازار کار ؛ ضمن ایجاد پیوند بین حسابداری و نرم افزار ، شرایط فراگیری آسان را برای مخاطبان  خویش ایجاد نموده و سبب ارتقاء علمی و اقتصادی کسب و کار آنان گردیم .

کتاب حاضر بر اساس سر فصل های مصوب شورای مالی برنامه ریزی به منظور تامین نیاز درسی اصول حسابداری برای دانشجویان رشته های حسابداری ، مدیریت و اقتصادو سایر استفاده کنندگان  و بر اساس سه محور اصلی ذیل تالیف گردیده است  :

الف) آموزش روان و ساده اما حرفه ای حسابداری بر اساس قوانین داخلی و استانداردهای ملی و استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای کشور.

ب) هدف اصلی این کتاب آموزش حسابداری است . در این کتاب از روش های معمول و روش های جدید آموزش و استناد به مواد و موارد قانونی (کتاب قانون مالیاتهای مستقیم- کتاب قانون تجارت و قانون کار) و استانداردهای حسابداری (که کتاب تکیه بر آن دارد ) استفاده شده که  باعث تضمین صحت موارد آموزشی و اعتبار عناوین و روشهای مطرح شده دارد .

ج) با توجه به اینکه استفاده از نرم افزار های مالی بلحاظ دقت و سرعت پردازش اطلاعات و گزارش گیری های سریع و اختیاری و انتخابی قابل مقایسه با کارکرد افراد بصورت انفرادی و یا گروهی در سیستمهای حسابداری بصورت دستی نبوده ، تولید نرم افزارهای مالی و حسابداری این مشکل راحل نموده و انجام تمامی عملیات حسابداری بوسیله نرم افزارهای مرتبط و با سرعت بالایی امکان پذیر میباشد .

براین اساس و برای کامل شدن موضوع و استفاده کامل آن توسط استفاده کننده لازم دیدیم تا استفاده کنندگان را درحین آموزش حسابداری دستی با یک نرم افزار حسابداری رایج روز که از استانداردهای بالائی  جهت برآورد نیازهای کاربران برخوردار باشد آشنا کنیم . نرم افزاری که فقط برای امروز و فردا نباشد .

کتاب حاضر را به دو گروه از مخاطبان پیشنهاد می نماییم ؛

گروه اول دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حسابداری ،  مدیریت و کارآموزان دوره حسابداری فنی و حرفه ای که وارد بازار کار خواهند شد و میتوانند از پتانسیل وسیع بازار کار حسابداری با نرم افزار استفاده نمایند .

 گروه دوم صاحبان مشاغل و کاربرانی که مبادرت به مکانیزه نمودن بنگاه تجاری خود نموده و یا خواهند نمود و بواسطه مشغله کاری نیاز دارند در حداقل زمان اصول حسابداری را بصورت کاربردی فراگیرند .

امیدواریم مجموع تلاش همکاران در واحد آموزش شرکت طرفه نگار  این مجموعه موجبات خرسندی و ارتقا علمی و اقتصادی کسب و کار شما قرار گیرد .

برای تهیه کتاب “حسابداری را با هلو بیاموزیم” با دفتر فروش هادیران تماس حاصل فرمایید.


کلمات کليدي:

نظرات برای این مطلب بسته شده است.


Sorry, the comment form is closed at this time.

فهرست