پهنای باند اختصاصی- Broad Band | هاديران

پهنای باند اختصاصی- Broad Band

ارایه‌ی خدمات پهنای باند به سازمان‌ها و شرکت‌ها یکی دیگر از خدماتی‌ست که گروه شرکت‌های هادیران برای سهولت استفاده کاربران از اینترنت و امکان برقراری ارتباط میان نقاط مختلف جغرافیایی و مراکز و دفترهای مختلف سازمان‌ها به آنان ارایه می‌کند.
با استفاده از این خدمات، شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند به صورت دایمی از خدمات اینترنت پرسرعت و دستاوردهای آن بهره‌مند شوند.

فناوری اطلاعات هادیران ، نمایندگی و همکار چندین شرکت معتبر اینترنتی ، یکی از برترین شرکت های فعال در حوزه ارائه پهنای باند اختصاصی بر پایه بسترهای وایرلس، فیبر یا اینترانت و … می باشد.

 در همین راستا توسط شبکه وایرلس پوشش گسترده ای در مراکز استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل ، تهران و برخی استانهای دیگر ایجاد شده و علاوه بر آن با توجه به شبکه های جامع ارتباطی هادیران بر پایه IP-MPLS از شبکه زیر ساخت و لینک های پرظرفیت اینترانتی و هم چنین سایر بستر های انتقال، امکان سرویس دهی خاص برای سازمان ها و شرکت های مختلف مهیا گردیده است.

امتیازات اینترنت اختصاصی :
  • عدم محدودیت سرعت تا ۱ گیگابیت در ثانیه (معادل بیش از ۱۰۰۰ مگابیت در ثانیه)
  • عدم محدودیت حجم دانلود
  • امکان ارائه پهنای باند متقارن/نامتقارن با توجه به نیاز کاربر
  • ارائه Public IP
  • عدم وابستگی به خطوط تلفن و مراکز مخابراتی
  • سرعت بالا در تحویل و راه اندازی سرویس

چگونگی برقراری ارتباط در روش بی‌سیم (wireless)

برقراری ارتباط میان مراکز و یا نقاط جغرافیایی مختلف شرکت‌ها و سازمان‌ها در روش بی‌سیم، به‌صورت زیر انجام می‌شود:

  • ایجاد کانال ارتباطی از طرف هادیران
    برای برقراری ارتباط هوایی بین دو نقطه مختلف، باید خط دید مستقیم (Line of Sight یا LOS) بین شرکت سرویس‌دهنده و سازمان مشتری وجود داشته باشد. شرکت این امکان را با نصب دکل‌هایی در نقاط حضور خود (POPSiteها) فراهم کرده است. به این ترتیب امکان برقراری ارتباط با تعداد بیش‌تری از مشتریان در نقاط جغرافیایی متعدد به‌وجود می‌آید.
  • کنترل تداخل فرکانسی با دیگر مراکز
    پس از ایجاد کانال ارتباطی، باید اطمینان حاصل شود که ظرفیت فرکانس مورد نظر اشباع نشده است و تداخل فرکانسی با مراکز دیگر نیز وجود ندارد. به‌دلیل استفاده اختصاصی هادیران از باندهای فرکانسی ویژه، این مشکل تا حد زیادی پیش‌بینی و برطرف شده است.
  • دریافت امواج در محل سازمان مشتری
    همچنان که پیش از این اشاره شد، برای دریافت امواج ارتباطی باید نقطه‌ی دید مستقیم میان سرویس‌دهنده و سرویس‌گیرنده موجود باشد. بسته به محل قرارگیری سازمان مشتری، گاه این ارتباط بدون نیاز به دکل در محل مشتری و گاه با استفاده از دکل در محل برقرار می‌شود. یک آنتن و یک گیرنده‌ی رادیویی نیز برای دریافت این امواج و برقراری ارتباط به‌کار گرفته می‌شود.
    در مواقعی که امکان برقراری دید مستقیم (LOS) وجود نداشته باشد، با استفاده از تجهیزات ویژه امکان استفاده از روش (NLOS) فراهم می‌شود. در این روش با وجود نبود دید مستقیم، ارسال پهنای باند برای مشتری ممکن خواهد بود. اما این پهنای باند محدود است و پهنای باند بسیار زیاد قابل ارسال نخواهد بود. در این روش به‌طور معمول پهنای باند به چند مگابایت بر ثانیه می‌رسد.
    پس از برقراری این ارتباط سازمان مشتری می‌تواند به‌طور شبانه‌روزی و آنلاین از خدمات اینترنت با سرعتی هزاران برابر روش Dial Up بهره‌مند شود. در این روش متناسب با پهنای باند خریداری شده امکان برقراری ارتباط هم‌زمان برای ده‌ها کاربر و ارتباط شبکه‌ای کاربران در نقاط جغرافیایی مختلف و حتی در ساختمان‌ها و شهرهای جدا از یکدیگر به‌وجود می‌آید. در حال حاضر مشتریان و سازمان‌های متعددی از جمله ISPها و ISDPها (سازمان‌های بزرگ دولتی و خصوصی) در سراسر نقاط کشور از این بخش از خدمات گروه هادیران استفاده می‌کنند و از پشتیبانی همه‌جانبه و اختصاصی هادیران بهره‌مند می‌شوند.

هادیران ،  در راستای ارائه اینترنت اداری به کاربران گامی موثر برداشته و هر روز خدمات با کیفیت تری را به کاربران اینترنت اداری ارائه می دهد.

جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید

با شماره تلفن  (واحد فروش سازمانی) 

یا   ۰۹۱۹٫۹۶٫۹۶٫۹۷۷  (مهندس مجیدی ) تماس حاصل نمایید.



نظرات

*

code

فهرست