خدماتی کردن خطوط پیامک کلیه اپراتورها

خطوط تبلیغاتی چیست؟

خطوط تبلیغاتی ، خطوطی هستند که با آنها اقدام به ارسال پیامک می نمایید و به شهر ، محدوده و … پیامک ارسال می کنید ، این خطوط قابلیت ارسال پیامک به کسانی که پیامک تبلیغاتی خود را غیرفعال کرده اند ندارند ، زیرا این اشخاص قانونا اعلام کرده اند که تمایلی به دریافت پیامک های تبلیغاتی ندارند.

خطوط خدماتی چیست؟

خطوط خدماتی، همان خطوط تبلیغاتی هستند با این تفاوت که شما باید از آنها به عنوان خط اطلاع رسانی های خاص یا مهم استفاده نمایید و متن پیامک های شما جنبه تبلیغاتی نداشته باشد ، برای این یک خط پیامکی تبلیغاتی را به خط خدماتی تبدیل کنید باید تعهدنامه ای را امضا کنید و به دست کارشناسان شرکت برسانید و بعد از ارسال تعهدنامه توسط ما به اپراتور معمولا یک هفته الی یک ماه بعد خط پیامکی تبلیغاتی به خدماتی تبدیل می گردد و شما می توانید با این خطوط به همه اشخاص پیامک ارسال نمایید.

services-line

شرایـــط جدید خدماتی کردن خطوط پیامک  کلیه اپراتورها

اپراتور فرم درخواست  خدماتی مربوط به اپراتور متن تعهدنامه سفته ۱۰ میلیون تومانی بانک شماره مشترکین
۰۲۱ بر روی سربرگ به همراه مهر و امضا

قسمت حقیقی و حقوقی تکمیل گردد.

۱۰۰۰ بر روی سربرگ به همراه مهر و امضا

تنها قسمت حقوقی تکمیل گردد.

۲۰۰۰ مهر و امضا
تنها قسمت حقوقی تکمیل گردد.
۳۰۰۰
۵۰۰۰۱ بر روی سربرگ به همراه مهر و امضا

قسمت حقوقی بصورت تایپی تکمیل گردد.

۵۰۰۰۲ – ۵۰۰۰۵ بر روی سربرگ به همراه مهر و امضا

قسمت حقوقی بصورت تایپی تکمیل گردد.

۵۰۰۰۴ بر روی سربرگ به همراه مهر و امضا

قسمت حقوقی بصورت تایپی تکمیل گردد.

 

ارسال گواهی امضا برای تمامی خطوط الزامی می باشد.
(ارگانهای دولتی تنها معرفی نامه رسمی ارسال گردد.)

  • دسته بندی پیامک ارسالی باید کامل و واضح باشد (برای مثال اعلام کد پیگیری، ارسال جزئیات خرید بلیط، …)
  • نمونه پیامک ارسالی باید ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ….. میباشد)
  • شماره های مربوط به تراکنش های بانکی نیازی به ارسال بانک شماره های مشترکین ندارند .
  • صندوق های قرض الحسنه ، شرکت های بورس و ….. جهت درخواست شماره خدماتی نیازمند ارائه مجوز از بانک مرکزی هستند

شماره ای از لیست سفید (حالت خدماتی) خارج خواهد شد اگــــــر:

  • پیامکی مغایر با نمونه پیامکهای اعلام شده ارسال گردد.
  • کاربر به شماره هایی غیر از فهرست اعلام شده پیامک ارسال کند.
  • مشترک از دریافت هرگونه پیام شکایت نماید و چنانچه تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشده باشد.
  • کاربر به تعهدات خود در زمینه شماره های خدماتی عمل ننماید.

متن تعهدنامه استفاده از خط خدماتی  بصورت زیر می باشد:

شرکت …………….. تعهد می نماید از خط ………………….. تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتی) استفاده نماید و هیچگونه ارسال تبلیغاتی از این خط انجام نگیرد و در صورت ارسال پیامک تبلیغاتی ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان جریمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید.

توجــــــه:

با توجه به اینکه روال جدید درخواست شماره خدماتی تاکنون انجام نشده است، لذا این مجموعه در قبال نحوه بررسی درخواست ها و یا زمان اعلام نتیجه بررسی اطلاعاتی ندارد.
با اینحال، در مورد شماره هایی که درخواست آنها مورد موافقت همراه اول قرار گرفته باشد، به محض اعلام به این مجموعه، به شما اطلاع داده خواهد شد، بنابراین خواهشمند است از پیگیری وضعیت پروسه خدماتی جدا خودداری نمایید.

برای ارسال درخواست از بخش خط خدماتی اقدام به ارسال درخواست نمایید،از ارسال درخواست در داخل تیکت جدا خودداری نمایید.همچنین قبل از ارسال درخواست و تایید مدارک از ارسال اصل مدارک جدا خودداری نمایید.

تنها خطوط حقوقی خدماتی خواهند شد.

 

ضمیمه:

دانلود فرم درخواست خدماتی خط ۰۲۱

دانلود فرم درخواست خدماتی خط ۱۰۰۰

دانلود فرم درخواست خدماتی خط ۲۰۰۰

دانلود فرم درخواست خدماتی خط  ۳۰۰۰- درحال حاضر این خطوط خدماتی نخواهند شد.

دانلود فرم درخواست خدماتی خط ۵۰۰۰۱

دانلود فرم درخواست خدماتی خط ۵۰۰۰۲ – ۵۰۰۰۵

دانلود فرم درخواست خدماتی خط ۵۰۰۰۴

نمونه سفته تکمیل شده

 

برای خدماتی کردن خطوط مورد نظر خود با استفاده از امکان جدید سامانه پیام کوتاه هادیران  که در قسمت تنظیمات، بخش خط خدماتی راه‌اندازی شده است، به راحتی مراحل درخواست و روند اداری خدماتی شدن خط خود را آنلاین پیگیری نمایید.



نظرات

*

code

فهرست